Брилівський ЗДО "Берегиня"
Олешківський район, Херсонська область

Поради музичних керівників

Чому чешки?

Колись на музичні заняття в дитячому садку завжди надягали чешки. Як не дивно, це потрібно робити й досі.

Чому так? Адже зараз такий великий вибір взуття: черевики, сандалії, туфельки.

На музичних заняттях діти засвоюють різні види діяльності. Серед них є й ритмічна, тобто рухи під музику, танці. У звичайному взутті виконувати деякі танцювальні па незручно, а іноді й неможливо. Підошва у звичайного взуття доволі жорстка, нога часто перетягнута ремінцем. А танець передбачає легкі, граційні рухи. Діти активно пересуваються залою, підстрибують, бігають. Незручні й доволі важкі сандалії або черевики втомлюють дитячі ніжки.

Добре. Нехай на заняття діти ходять у чешках, а от на свято ми придбаємо їм гарне святкове взуття.

У жодному разі!

Скажіть «НІ» святковим черевикам

На святі діти виконують те ж саме, що й на занятті, тільки додатково їм ще «заважає» театралізоване оформлення зали, костюми. Під час виконання танцю тупіт дитячих ніжок у черевичках заглушає музику, різнокольорове взуття відволікає маленьких артистів. Крім того, зазвичай підошва парадних черевичків дуже ковзає паркетом. Замість того, щоб насолоджуватися танцем, діти переймаються тим, аби не впасти. І це часто трапляється.

Отже, танцювальне взуття - чешки – це гарно, зручно та безпечно!

Як обрати хороші чешки?

Зверніть увагу на внутрішню поверхню чешок, а також на устілку. Вона має добре вийматися й бути приємною на дотик. Внутрішні шви чешок не мають бути грубими й жорсткими.

Приділіть увагу підошві. Вона має бути м’якою.

Зовнішній вигляд чешок має бути ідеальним: без заломів, обривів ниток, пропущених стібків, плям і грубих швів.

 

 

Музичне виховання дітей

Музичне виховання дітей передбачає розвиток їхніх творчих здібностей, здатності до естетичного сприймання, виконання і творення музики. Педагог має розвинути чутливість дітей до мистецтва, долучити їх до музики як животворного джерела людських почуттів і переживань. Щоб відчинити перед дітьми двері у цей світ, потрібно насамперед сформувати у них музичне сприймання – основу всіх інших видів музичної діяльності.

Уміння слухати і чути музику – не вроджене, його треба формувати й розвивати. Слухання  музики – неодмінна частина кожного музичного заняття у дошкільному закладі. У дітей молодшого дошкільного віку необхідно підтримувати бажання слухати різні музичні твори від початку до кінця. Крім того, необхідно вчити їх відчувати і визначати загальний характер, настрій, образність п 'єс, спонукати висловлювати свої міркування щодо прослуханих творів. У цьому віці діти мають розрізняти звучання соло та хору. Для дітей старшого дошкільного віку коло завдань  зі слухання музики розширюється. Для занять музичний керівник обирає ті музичні твори, які, на його погляд, найкраще сприймає група.

Здоров’ я  дітей – його охорона, зміцнення та відновлення – одне з основних завдань педагогів дошкільного закладу і, зокрема, музичного керівника. Тому формувати у дітей позитивну програма життєдіяльності можна і варто за допомогою музики: її здавна використовують як засіб впливу на фізіологічний та психологічний стан людини.

Ми пропонуємо батькам відвідувати разом з дитиною концерти , театральні вистави, переглядати дитячі телепередачі, які сприяють наповненню духовного світу дитини, розширенню її світогляду.

Любов до музики, прищеплена в дитинстві, може стати міцною основою подальших досягнень та успіхів дитини.

Тож хочу побажати усім батькам: «Підтримайте свою дитину, допоможіть їй розкрити себе, адже, як стверджував Василь  Сухомлинський, музичне виховання – це не виховання музиканта, а, передусім, виховання людини.»

 


 

Логін: *

Пароль: *